مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مرداد 1401 ساعت 14:222022-08-06اقتصادي

فارس من| پاسخ مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران به مطالبات کارگران شرکت


مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران در پاسخ به مطالبات کارگران این شرکت درباره پرداخت فوق العاده حق بدی آب و هوا، گفت: براساس قانون، پرداخت فوق العاده بدی آب و هوا صرفا مشمول کارکنان دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی با عنوان درخواست حق بدی آب و هوا و طبقه بندی گروه ملی فولاد ایران عنوان کردند که کارکنان گروه ملی صنعتی فولاد  ایران، به دنبال حل بخشی از مشکلات معیشتی خود از طریق اجرای طبقه بندی مشاغل و پرداخت فوق العاده مناطق کمتر توسعه یافته و بدی آب و هوا هستند.

  * کارگران: مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران برای مطالبات قانونی کارگران اقدامی انجام نمی دهد یکی از نمایندگان کارگران در گفت وگو با فارس در این باره عنوان کرد: با وجود اینکه مطالبه آن ها از مدیرعامل گروه ملی فولاد ایران قانونی است اما تاکنون به این حقوق قانونی خود نرسیده اند، ضمن اینکه 7 نفر از پرسنل این کارخانه به دلیل مطالبات مذکور از کارخانه اخراج شده اند.

  این نماینده کارکنان شرکت ملی فولاد ایران اظهار داشت: بعد از اینکه مدیرعامل شرکت ملی خوزستان هیچ  همکاری برای دستیابی به حقوق مسلم کارکنان این شرکت درباره طرح طبقه بندی مشاغل و همچنین پرداخت حق بدی و آب و هوا نکرد، کارکنان شرکت ملی فولاد ایران با تجمع مسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| پاسخ مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران به مطالبات کارگران شرکت

فارس من| پاسخ مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران به مطالبات کارگران شرکت